Friday, October 13, 2006

Edisi Kad Raya

Memandangkan Hari Raya akan menrajelang lebih kurang seminggu lagi, maka haruslah aku poskan kad raya yg limited edition itu... heheee.. sendiri buat.. print kat kertas A4 jek. Bukan ke yg paling penting ingatan? :) tak kisah lah labu.. janji hasrat dan niat ku tercapai.. Kad rayaku ada 5 design.. chewahh! aku print 20 keping utk diberi kepada mak2 dan bapak2 sedara, sepupu sepapat, kengkawan, bonda dan bonda mertuaku. Aku dan Abg dah takda ayah.. Kesian Firdauss tak da atuk for both sides kan.. takper.. nenek ngan wan ada.. Tok Long, Tok Su, Tok Min, Tok Teh pun ada.. kita numpang kasih kat Atuk sedara pun jadilah kan.. janji boleh panggil Tok :)

Biasanya, surat amek masa 7 hari utk sampai KL. hmmm.. by that time, mungkin dah raya kut.. hehee.. itulah aku.. kerja last minute sokmo. Padahal, kad raya tu lama dah siap.. Takpelah.. yg penting ingatan.. (ehemm.. kalau tak cakap tu, nak cakap apa lagi.. ngeh ngeh...)

Ni dia gambar kad rayaku. Pertama kali dalam sejarah hidupku buat kad raya sendiri.. heheee.. print atas A4 paper lak tuh.. isk isk... sebenarnya, design kad raya ni aku cilok from website.. alaa.. google kan ada ;) cuma aku ubah sket utk mempoyokan, dan mengumphhh kan lagi appearancenya.. Masa ni lah nak buat kad raya ada muka sendiri.. keh keh.. Memandangkan Adobe Photoshop trial version aku dah expired dan aku malas nak reinstall, (nyesal tak bawak installer byk2 dari mesia..) maka aku pakai Powerpoint jek utk buat kad raya nih.. lagi sempoi.. janji jadik :)



0 Comments:

Post a Comment

<< Home

My Photo
Name:
Location: Rotterdam, Netherlands

26th*Female*Dutiful Mom to Firdauss Haqimie and Faithful wife to Mohd Fadzil*Malay Malaysian*Fulltime housewife*



Powered by Blogger