Friday, November 10, 2006

Congrats to Kak Lini


Hari ni juga aku ingin mengucapkan Tahniah kepada sahabatku Kak Lini (Noor Shahini Razali) di atas kelahiran anak sulongnya.. Baby boy seberat 3.1kg itu selamat dilahirkan di HUKM pada pukul 7.28pg, hari ini - 10 November 2006.

Lepas dapat berita dr member aku thru offline msg, aku trus call Kak Lini... Happy betul suaranya.. Macam bukan org lepas bersalin pulak.. Dia pun menceritakan pengalaman bersalin from A-Z.. setengah jam jugaklah berborak.. Sempatlah dengar suara baby dia nangis.. Ibunya sakan bercerita... tak hengat2.. hehehee... ishhh... seriau lah dengar pengalaman org bersalin nih.. huhuhuuu...


Harap2 bulan 2, masa aku balik bercuti nanti.. dapatlah jumpa Kak Lini and baby... Kitorang ni, kalau bersembang memang tak hengat2.. Kak Lini adalah sahabat aku di UUM, satu course, satu college dan satu "kepala"... ;) Banyak pengalaman manis bersamanya.. Pengalaman masam pun ada gak kadang2.. Kalau majuk pun tak lama sebab Kak Lini suka buat lawak.. cam aku jugak lah.. hehee.. Biasalah.. sedangkan lidah lagi tergigit, ini kan pula makanan dalam mulut.. tak gitu? gitu-gitu la...



0 Comments:

Post a Comment

<< Home

My Photo
Name:
Location: Rotterdam, Netherlands

26th*Female*Dutiful Mom to Firdauss Haqimie and Faithful wife to Mohd Fadzil*Malay Malaysian*Fulltime housewife*



Powered by Blogger