Friday, November 10, 2006

Hilang serabutku :)



Hari ni, di pagi Jumaat yg mulia.. Firdauss bangun seawal pukul 8 pagi.. hmmm... geram jek aku tengok rambut dia yg dah tebal semacam. Memula dulu, ingat tak nak potong rambut dia.. Biar tebal sikit untuk simpan haba time winter nanti.. Sekali tengok, ok lagi.. dah 10 kali tengok, naik serabut pulak aku.. Nak2 time dia bangun tido.. Hilang kehenseman dan kecutetannya..


Aku segeram mendudukkan Firdauss di highchair.. Port baik punya.. Depan tv.. Pasang channel feberet dia.. Upah cekelat sebungkus... thihihii.. Aku cecepat amek hair cut set.. Bila ON jek suis.. dia punya gambra... tak tau nak cakap... kalau boleh melompat dari highchair tu, melompat dah agaknya.. payah... payah.. Firdauss takut betullah bunyi2 mesin macam blender, gerudi (org atas rumah aku tak habeh2 renovate rumah dia.. geram aku..) isshhh.. tak kan nak pakai gunting kut? arrghhh.. belasah je lah.. serabut dah mata nih...

Maka, setelah berhempas pulas memotong dan mentrim rambut anakku (belum citer bab dia dah boring..) maka.. inilah hasilnya..


0 Comments:

Post a Comment

<< Home

My Photo
Name:
Location: Rotterdam, Netherlands

26th*Female*Dutiful Mom to Firdauss Haqimie and Faithful wife to Mohd Fadzil*Malay Malaysian*Fulltime housewife*



Powered by Blogger