Friday, November 03, 2006

Parcel batang buruk



Banyak betul penulisanku tertangguh lately. Firdauss dah pandai jealous bila aku ngadap pc lama2.. Apa yg dia nak hanyalah attention 110% daripada aku. Kadang tu, bukannya apa sangat.. cukuplah sekadar tengok tv sama2.. suka sangat melesei2 kat mama dia... Kalau aku ngadap pc lama sket, mulalah dia buat perangai.. bergayut kat kaki aku ni haa.. sambil tarik2 tangan letak kat dada dia... What a manja boy..

2 hari lepas aku dapat parcel from Mesia.. selagi tak sampai parcel tu.. selagi tu lah aku rasa tak senang duduk.. maklum, ada pengalaman parcel return to Mesia :( Kejap2 mata ku tengok jam.. Kejap2 tangok lagik.. Utk area rumah aku ni, abg posman akan hantar parcel around 11am-12pm. Selama sejam tu lah aku ready menanti kan ketibaan abg posman. kalau berbunyi jer bell umah aku, maka sampai ke telinga lah aku senyum... heheheee..
Maka, kuih batang buruk sampai juga ke tangan ku.. Lama betul kali ni nak sampai.. biasa amek masa around 7-8 days.. Kali nih.. lebih 2 mggu.. takpelah... janji selamat sampai.. dan dah hadam pun dalam perut nih.. heheee..

Ingat lagi masa kakak aku tanya, ada apa2 lagi nak kirim tak? Abg yg sedari hari pertama puasa berangan nak pasang lampu lip lap kat sini.. mintak kakak aku poskan lampu lip lap.. Yang kakak aku nih.. begitu lurus.. lagi lurus dari bendul (jangan marah kak.. ngeh ngeh ngeh... nanti cepat kerepot... muahahaa..) pergi tanya balik kat Abg.. "Nak lampu lip lap yg biasa ke.. atau yg bentuk ketupat tuh?" kah kah kahhhh.... Abg ni pun, kalau bergurau.. agak2 lah.. satu hal pulak kak ina nak pos lampu lip lap.. agak2, pernah dibuat org tak yer?


Hmmm.. besok ada Open House Delft. Bestnya.. jumpa2 dan makan2 lagi :D Yus, jangan jealous nooo.. meh le join.. setakat Belgium tu.. dekat jer.. kan.. kan.. kan...


(gambor ni taknak melintang lah.. heran aku..)

0 Comments:

Post a Comment

<< Home

My Photo
Name:
Location: Rotterdam, Netherlands

26th*Female*Dutiful Mom to Firdauss Haqimie and Faithful wife to Mohd Fadzil*Malay Malaysian*Fulltime housewife*



Powered by Blogger