Monday, December 18, 2006

Butang Shift

Sedang aku mengemas ruang tamu...

"Firdauss.. sampai sini Firdauss bawak butang Shift mama" yang sememangnya dah lama tercabut dr laptop dek hasil keras tangan anakku itu. Lalu aku kutip butang Shift itu dah menuju ke arah meja komputerku. Abg lak masa tu tgh baca berita online. Bila aku sampai jek, kelihatan sepasang butang Shift lengkap di keyboard. Aikkk? huhhhh? Abah punya lah nih... kah kah kah....

Dengan wajah yg geram dan diserta dgn senyum senget Abg bersuara... "Bertuah anak abah..."

Aku pergi ke ruang tamu semula dengan rasa puas sebab sekarang butang Shift kami sama2 dah rongak sebelah.. keh keh keh... Tiba2...

"Abg.. butang Enter Abg pun tercabut...." Tak cukup kaki Abg berlari ke ruang tamu...
"Mana...? mana....?"

Dengan selamba aku menjawab.. "Acah jer...." heheheee...
Apa lagik.. kena 1 das cubit kat pipi... hahahaaa... cuak giler muka Abg tadik... keh keh keh...
Rugi tak amek gambor.. kalau tak, dah letak kat sini... theheheee....

0 Comments:

Post a Comment

<< Home

My Photo
Name:
Location: Rotterdam, Netherlands

26th*Female*Dutiful Mom to Firdauss Haqimie and Faithful wife to Mohd Fadzil*Malay Malaysian*Fulltime housewife*



Powered by Blogger